KagamineRinCZ

TEST – JAKÝ DRUH UMĚNÍ JE PRO TEBE?

Vítejte u dalšího testu! Zjisti, na co máš vlohy, zda na tanec, na hudbu, kreslení nebo psaní!

VAROVÁNÍ: Tento test slouží pouze k zábavním účelům a výsledek není všeříkající, daný, ani stoprocentně odpovídající.

1. VOLNÝ ČAS TRÁVÍŠ RADĚJI AKTIVNĚ NEBO PASIVNĚ?

A. Rozhodně aktivně, jsem člověk, který miluje pohyb a dlouho neposedí

B. Ideálně od každého trochu

C. Primárně pasivně, ale někdy potřebuju tvz. Vyrazit do přírody XD

D. Spíš pasivně, nejsem člověk na pohyb

2. A JAKÉ NEUMĚLECKÉ VOLNOČASOVÉ AKTIVITĚ SE RÁDA VĚNUJEŠ?


A. Sportu

B. Poslouchám písničky

C. Koukám na filmy a seriály

D. Čtu

3. KOLIK JSI OCHOTNA SVÉMU KONÍČKU VĚNOVAT?

A. Veškerý volný čas, i kdybych měla dřív vstávat, a to i o víkendu

B. Ideálně každý den chvilku

C. Podle času a všeho ostatního, ale chci mít čas i na jiné věci

D. Podle nálady, a také podle inspirace, ty nejlepší výtvory vznikají, když je správná chvíle

4. ŠKOLNÍ DRAMAŤÁK POTŘEBUJE VÝPOMOC, S JAKOU AKTIVITOU MU POMŮŽEŠ?


A. Můžu udělat choreografie, pomoct s rozmístěním scény, popř. zaskočit nějakou vedlejší roli

B. Můžu hrát v doprovodné kapele nebo zpívat někde v pozadí

C. Můžu udělat kulisy, a nebo líčit herce

D. Pomůžu se scénářem.

5. TRPÍŠ TRÉMOU?

A. Trochu ano, ale stojí mi to za to, i trému mám svým způsobem ráda, protože to znamená, že mi na vystoupení záleží

B. Ani ne

C. Hroznou! Nesnáším mluvení před lidmi!

D. Nevím, obvykle se nedostávám do situací, kdy bych jí musela mít

6. CHCEŠ ZA SVÝM KONÍČKEM NĚKAM JEZDIT NEBO HO CHCEŠ PROVOZOVAT DOMA?

A. Oboje, ideální by bylo chodit na nějaké lekce nebo cestovat kvůli vystupování, ale chci se mu věnovat i v klidu doma

B. Rozhodně chci chodit na lekce a trénovat pod něčím dozorem

C. Chci být v klidu doma

D. Spíš v pohodlí domova, popř. vyrazit někam mimo domov, ale mít na to klid.

7. S ČÍM BYS VYSTOUPILA NA ŠKOLNÍ BESÍDCE?

A. S tancem!

B. Zpěv nebo hra na nástroj

C. Nevystoupila bych

D. Předčítala bych nějakou povídku, fejeton nebo báseň

8. MÁŠ HUDEBNÍ SLUCH?


A. Mám, dokážu dobře držet rytmus

B. Ano, mám výborný hudební sluch

C. Jak se to vezme, asi, trochu…

D. Moc ne

9. JAK JSI NA TOM S POHYBEM?

A. Miluju pohyb a jsem pohybově zdatná

B. Není to nejhorší

C. Nesnáším pohyb

D. Procházky, a tím to hasne

10. MÁŠ CIT PRO DETAIL A BARVY?

A. Ano, v oblékání

B. Zas tak moc to neřeším

C. Mám, a výborný!

D. Spíš dávám prostor své vlastní fantazii než věnovat pozornost tomu, k čemu se co hodí.

11. JAKOU MÁŠ FANTAZII?

A. Používám jí, jen když se mi to hodí

B. Spíš pečlivě vnímám své okolí, než že se nechám unášet ve snech

C. Myslím, že mám docela zajímavou fantazii

D. Jsem hotový fantasta, a pořád si něco vymýšlím

12. JAKÁ JE TVÁ NEGATIVNÍ VLASTNOST?

A. Jsem trošku sebestředná a perfekcionista

B. Jsem hrozně přecitlivělá

C. Jsem hodně velký introvert a mám problémy s komunikací

D. Mám pořád hlavu v oblacích a neumím fungovat v realitě

13. JAKÝ JE NEBO BYL TVŮJ OBLÍBENÝ PŘEDMĚT VE ŠKOLE?

A. Nějaký, který mě prostě celkem bavil a zajímal ( zeměpis, dějepis, přírodopis apod.) ale nebaví mě to sezení ve škole

B. Hudebka nebo nějaký cizí jazyk

C. Výtvarka

D. Čeština

VÝSLEDKY

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

A – TANEC

B- ZPĚV NEBO HRA NA HUDEBNÍ NÁSTROJ

C – KRESLENÍ

D - PSANÍ

Nový komentář

Přidávání komentářu je povoleno pouze přihlášeným uživatelům. Zaregistruj se a přidej sem svůj komentář.