Draconitčin šupinatý bloček

School Tag II. - Chemikáře zlikvidovat kyanidem

Kvetha! 

Nuže, vítám vás u svého dalšího článku, a to u všemi milovaného a naprosto stručného tagu, přičemž jak již název napovídá, jeho druhé části. Pro vaši informaci, pokud hodláte zemřít pokojně a v klidu / unudění k smrti a toužíte po tom, aby vaši mrtvolu odtahovaly dračicí zotročené růže, první část tohoto tagu je pro vás zde. 

Těm, kteří o tento článek stáli / stojí se velice omlouvám za to, že mi to tak trvalo. Nicméně ten výlet do středních Čech byl zkrátka úžasný. Uvažuji, že o něm také něco sepíšu.

Mimochodem, v komentářích u první části se objevila výtka, že mám dělat své články kratší a stručnější. Takže jste mne přinutili udělat jednu věc: Pokud si nepřejete, aby byly mé články byly tak dlouhé, klikněte zde.

Myslím, že to bude vše. Můžeme pokračovat!



Otázky, které mi pokládala Chilli:

1. Jaký předmět ti jde nejvíce?
Sloh. Jednoznačně.

2. Jaký předmět ti jde nejméně?
Již několikrát zmiňované matematika, chemie a tělocvik jsou mí věční nepřátelé na život i na smrt.

3. Jaký předmět máš ráda, ale nejde ti?
Francouzština. Ačkoliv tam bych neřekla, že mi vyloženě nejde, ale ve třídě máme mnohem lepší a to mne štve. A to prosím nejsem kariérista.

4. Jaký předmět nesnášíš, ale jde ti?
Fyzika, protože naučit se (napsat si na tahák) pár vzorečků je snadné. Ale nemám ji ráda, protože prostě nemám ani sebemenší kapičku matematického myšlení.

5. Máš spolužáka, co nesnášíš? A proč ho nesnášíš?
Ano. A nesnáším ho hlavně díky tomu, že je neskutečně otravný a vlezlý, extrovertní, hlučný, egoistický a absolutně nezná hranice. Neví, kdy má... s odpuštěním držet klapačku. Nechápu to. Jak někdo může být tak nebetyčně arogantní?

6. Máš spolužáka, kterého máš ráda, ale on tebe ne? Jestli ano, proč?
Ne, mám dojem, že nikoho takového nemám. Vždycky jsou nenávist či sympatie vzájemné.

7. Máš nějakého učitele, který si na tebe zasedl nebo ti nadržuje?
Měla jsem učitelku, která si na mě zasedla, a ta už je pryč, naštěstí. Takže jak jsem již dříve řekla, aktuálně jsem na tom s učiteli vcelku neutrálně.

8. Je konec roku. Bude ti přes prázdniny škola chybět?
Rozhodně ne. Ten pocit svobody prostě potřebuji. Zatím mi škola nikdy nechyběla a pochybuji, že se na tom něco změní.




9. Bereš si do školy svačinu?
Samozřejmě. Sakra, Chilli, ty sis o mně myslela, že hodlám ve škole dobrovolně umřít hlady?! Bez svačinky bych asi sežrala své spolužáky.

Nëya. Mohla bys zkusit sníst svůj batoh.

Artemia: Hm, když vidím tu menší skládku, co se v něm nachází... Raději ne. 

Nëya: Budeš jíst ten batoh?

Artemia: Sežer si ho.

10. Co ty a známky?
Dostávám je do žákovské knížky a do internetového systému jako ostatní.

Počkat, vy asi chcete vědět, jak se mi ve škole daří, že... Držím si jedničky a dvojky, ale matematika a chemie jsou trojka. Bez milosti. Ať se snažím, jak chci.

11. Máš ve škole nějakou přezdívku?
Jeden třídní tupec mne oslovuje "Topmodelko". Nechápu proč a ani ten původ přezdívky mi není jasný. Ale říká mi tak jen on, nikdo jiný, naštěstí.


12. Chodíš na počítače do školy?

Ano, ale jen v případě informatiky a francouzštiny (když je štěstí), jinak nikdy.


13. Máš vůbec školu ráda?

Ale ano, mám ji vcelku ráda, ačkoliv prázdniny jsou pro mě nesrovnatelně lepší.  Beru ji z toho hlediska, že je potřebná, a za těch osm let si troufám říci, že jsem si zvykla. Takže toto už vlastně ani moc neřeším.


14. Co tví spolužáci? Berou tě, nebo jsi odstrčená?

Bavím se s těmi, se kterými se bavit chci, a ti mne samozřejmě berou. Ve zbytku se mezi sebou upřímně ignorujeme nebo nemáme rádi / nesnášíme, he he. Ale vyloženě odstrčená jsem byla jen jednou v životě.



Otázky, které mi pokládala Gaia:


1. Co říkáš na školní kachličky na podlaze staré budovy?

Ty jsou opravdu, opravdu moc hezké. Opravdu naprosto nesrovnatelné s tím linoleem v budově nové.

Hm, pro vás nezasvěcené, naše škola se skládá ze dvou částí, ta první, historická, sloužila nejdříve jako německá chlapecká měšťanská škola a poté jako lazaret. Z těch dob se ve staré budově zachovalo spousty věcí - zdobení na stěnách, veliká socha Athény ne třetím patře, veliké dřevěné dveře, jenž vydrží snad vše. A také právě ony krásné historické kachličky. Naproti tomu tzv. nová budova je s opuštěním jen několik holých zdí bez jakékoliv duše.


2. Zaslouží si být neschopní učitelé, kteří zajišťují špatné známky celé třídě defenestrováni?

Tradiční český způsob zbavování se nepříjemných osob! Ano, ano, ano! Vyhodíme tyto učitele z oken, a na hroty kopí, ne do hnoje! 

Nëya: Nechci rýpat, ale zasloužili by to nejen učitelé.

Artemia: Pokud myslíš toho, koho myslíš, pak, dotáhnout toho spolužáka k okno a vyhodit jej by dalo opravdu hodně fyzické námahy.

Nëya: Fyzické i psychické. Na druhou stranu, kdybys hezky poprosila Dánsko s Ruskem, tak...

Artemia: Počkej, to se mi začíná líbit!

Nëya. Na tu sekeru koukáme obě, že?

Artemia: Počkej, má to háček. Jestli nám Dánsko půjčí jeho fešnou sekyrku, tak ani nebude třeba defenestrace.

Nëya: A tradice by se měly dodržovat... Sakra. Počkat, a kdo říká, že ho musíme vyhodit z okna vcelku?

Artemia. *vítězný úsměv*





3. Jaký je tvůj názor na přístup žáků k učitelům a naopak?

Někteří žáci, zejména ti hlučnější, by si - mám dojem - měli s odpuštěním více dávat pozor na svou... pusinku, která se nedokáže zavřít a opravdu by potřebovala řádně vymáchat. Nevím, jestli bylo úplně normální, že se před rokem řešila šikana učitelky jistou skupinkou tupců z naší třídy. Mám dojem, že ať je učitel jakýkoli, pořád toho ve svém oboru ví mnohem více než žák a proto by si měl zasloužit minimálně respekt.

A učitelé se mi zdají tento rok v pohodě. Nemám dojem, že by někdo někoho vyloženě nenáviděl či upřednostňoval, až na matikáře, který je poněkud tolerantnější ke klukovi, který je sice s odpuštěním malý šmejd, ale vyhrává matematické olympiády a je matice s přehledem nejlepší - v tomto případě to chápu.

4. Jsou dle tebe lepší lavice samostatné, po dvou, třech, nebo více žacích?

Záleží na tom, jak kdy. Někdy bych si nejradši sedla do samostatné lavice, kde mě nikdo nebude rušit. Ale suma sumárum mi vyhovují hlavně lavice po dvou, přijdou mi tak akorát. Ani ty o třech nejsou špatné, nicméně když srovnám hluk ve třídě, kde jsou lavice po třech a kde po dvou, pak upřednostňuji ty po dvou. Myslím, že jsou ideální.

Nëya: Ty jako, když sedíš sama, tak tě nikdo neruší?

Artemia: Nikdo až na jakousi nejmenovanou šupinatou bytost, které se hned tak nezbavím, že.


5. Kolik vyučovacích hodin denně je podle tebe ideálních a proč? (Žádné neberu. Ani jednu, ani dvě.)

Teď budu znít jako největší srab, ale mi nejvíce vyhovují čtyři hodiny. Vlastně i ta vyhlídka toho, že přede mnou není dalších x hodin mne tak nějak povzbuzuje k tomu, abych dávala více pozor, nehledě na to, že nejsem tak unavená a samozřejmě mám více času.


6. Sestav si svůj ideální rozvrh na jeden den. (Min. 4 hodiny.)

Fajn, sice jsem o otázku výš psala, že mi vyhovují čtyři hodiny, ale udělám si rozvrh na hodin šest, protože to je takové nejreálnější.

1. hodina - Sloh. Komu by se chtělo první hodinu, pro všechno na světě, přemýšlet?

2. hodina - Biologie. Fajn, tu jsem tu dala proto, že jednak je zajímavá a jednak druhou hodinu jsem schopná vnímat, co píšu.

3. hodina - Dějepis. Aneb hodina pochechtávání nad narážkami na Hetálii.

4. hodina - Občanská výchova. Lidská psychologie je zajímavé a fajn téma, i když ekonomie už moc ne.

5. hodina - Francouzština. Svou srdeční záležitost jsem jednoduše někam narvat musela.

6. hodina - Výtvarná výchova. Jo jo, pro mé předchozími hodinami a přestávkami strávené se spolužáky přejeté a vyhlazené mozkové závity je výtvarka prostě klid. Ale NE ty geometrické šílenost, co jsme nuceni kreslit. Zvířata, lidi a tak, ale design prosím ne.

(Obrázek mi vyjel, když jsem do vyhledávače zadala "Desing". Hm, tohle opravdu nevytváříme, ale tak proč ho sem pro efekt nedat, když je efektivní.)




7. Je lepší se stěhovat z učebny do učebny, nebo zůstávat v té třídní? Opět - proč?

Nejraději bych zůstávala v té naší třídní, jedné (aneb lady Sunfire má líné hýždě), abych o přestávkách stihla trochu více než přesun a případné rychlé zaběhnutí na záchod. A přesuny jen do tříd, které jsou na daný předmět specializované.


8. Nachystej si (fajn, pouze popiš) svou ideální svačinu + pití do školy. Uváděj alespoň přibližná množství.

Ale no tak, Gaio, proč jen popsat? Už jsem se těšila, že mám konečně záminku jít se najíst a houby. Počkat, houby ne. Fuj.

Na svačinu bych v ideálním případě vzala rohlík s... ne, neodpustím si to, s Nutellou. Sice, čokoláda na mou maličkost mnohdy mívá mnohem horší účinky než na jiné droga, ale zato je... ňam. *inteligentní vyjadřování level Artemia* A té Nutelly hodně, hodně, HODNĚ.

Nëya: Školní batoh s Nutellou. Dáte si?

No a na pití, zatím jsem nepřišla na to, jak v obyčejné pet láhvi uchovat zelený čaj teplý a termosku nechci riskovat. Takže se držím toho, že nejlepší je prostě voda z kohoutku. Půl litru nebo tolik, kolik se vejde do láhve.


9. Vyjádři se k postiženým či jinak znevýhodněným žákyním a žákům v klasických školách.

Já nevím no. Jednoho takového jsme ve třídě měli, a moc příjemné vzpomínky na to opravdu nemám. Nic proti těmto lidem, ale prostě... Dokud nijak nebudou zdržovat či brzdit normální výuku, tak proč ne, ale jinak fakt ne, prosím.


10. S jakým typem člověka bys nesnesla sedět v jedné lavici?

S někým, kdo je hlučný, neumí si dávat pozor na to, co říká, kdo na sebe potřebuje neustále strhávat pozornost (a tím pádem i na mne), snaží se neustále o nějaké vtipy, které nejsou nijak vtipné, kdo má potřebu stále dělat naschvály a nedopřát mi ani chvíli na to, abych mohla dávat pozor. Jo, několik těchto extrovertních exemplářů ve třídě máme a mou noční můrou je, že s nimi budu nucena kvůli zasedacímu pořádku sedět.



Otázky, které mi pokládala Anka B.:


Pokud bys mohla beztrestně zabít jednoho učitele (či učitelku), kdo by to byl, proč bys zvolila zrovna tuto osobu a jak by daný vyučující zemřel?

Náš chemikář, náš chemikář, náš chemikář!

Je to... Zvláštní člověk. Pozoruhodné by mohlo být to, že jej drtivá většina naprosto zbožňuje, téměř uctívá. Na druhou stranu, není divu. S trochou nadsázky mohu říci, že pokud by se tento člověk rozhodl rozpoutat revoluci, stačilo by mu lusknout prsty a měl by za sebou dav. Má své názory - a ty, ať už jsou správné nebo ne, dokáže žákům podat tak, že je bez váhání považujete za prostý fakt. Perfektní manipulátor, a proto ho nemám ráda.

Nicméně, (na chemikáře chemie), bych nevolila jiný způsob vraždy, než jaký imaginárně volím běžně - tedy jed, kyanid draselný, cyankáli. Mimochodem, věděli jste, že se tímto jedem otrávil i Adolf Hitler?


Je nějaký vzdělávací systém jiné země, který se ti zamlouvá více než náš český?

Pravda, přiznávám, že mnoho odlišných vzdělávacích systémů neznám, takže jednoduše nemohu soudit. Takže nejspíš ne. Na ten český jsem však zvyklá a nijak proti němu neprotestuji. K jediné změně, kterou bych zavedla, mne inspiroval systém Anglie a Japonska - a to uniformy. Vyřešilo by se mnoho problémů, které mezi sebou žáci mají ohledně vzhledu.

Na jakou školu plánuješ jít v budoucnu?

Eh, při své inteligenci budu upřímně ráda, jestli budu prodávat v supermarketu, protože by mě nevzali ani na to kopání kanálů.

Nicmene pokud je něco, kam bych chtěla jít, pak... hmmm, filosofie. Vždy mne fascinovala - ona i psychologie, která s ní úzce souvisí, takže tak. Filosofická fakulta by pro mne byla něčím absolutně skvělým, ale nalijme si čistého vína - já na to nemám.



Nëya: Eh, nemyslíš, že by nebylo od věci trochu vysvětlit, proč je tu tento obrázek?

Artemia: Pravda. Jde o obrázek, který se jmenuje "O principech moci" a jeho autorkou je Nay z Dračího světa. Přijde mi neskutečně vtipný - a také filosofičtější, než se na první pohled může zdát. Nicméně, mi trvalo fakt dlouho, než jsem ho pochopila.

Jak bys upravila jednotlivé hodiny, aby byly zábavnější?

Hm, na tom sledování Hetálie v hodinách dějepisu se spolu shodneme! Trochu mě teď mrzí, že nejsem jeden z těch výrazných a uřvaných jedinců, kteří by si to prosadili a nepřipadali si poté neskutečně hloupě. A ve výtvarné výchově určitě méně desingu a více témat, která se kreslí lépe, třeba, nadhodím, krajiny.

Je nějaký předmět, u kterého ti přijde, že máte méně hodin, než by bylo třeba, a naopak předmět, u kterého bys počet hodin redukovala?

Ano. Dvě hodiny dějepisu týdně prostě JSOU málo. Chtěla bych ho mnohem častěji, protože takto se nestíhá probrat vše, a není čas na drobnosti, které se dobře pamatují. Přitom mi to přijde vcelku důležité, znát historii co nejlépe.

Naopak, co bych zredukovala, je tělocvik (mám dojem, že jedna hodina týdně stačí), a gramatická část českého jazyka. Samozřejmě to platí pro vyšší ročníky. Samozřejmě, je důležité naučit se základní znalosti slovních druhů, psaní měkkého a tvrdého i či y a velká písmena, nicméně nechápu, k čemu mi bude znalost zaznačování věty do grafu. To vážně ne. Sloh a literatura mi v tomto ohledu přijdou mnohem užitečnější.

Jaká je tvá reakce, pokud tě učitel vyvolá ve chvíli, kdy zrovna nedáváš pozor?

"Ehm... Eh... No..."

*panika*

*myšlenky na útěk*

*myšlenky na okamžitý skok z okna*

*naslouchání nápověd spolužáků*

*vstřebávání nápověd*

*blekotání závěru, který vyplynul z nápověd*




Pokud bys mohla za učitele jednotlivých předmětů zvolit fiktivní postavy, kdo by tě učil?

Fajn... Vezmu to popořadě.:

Anglický jazyk - Arthur Kirkland z Hetálie. Anglie, jak jinak! Tím tuplem, pokud by do hodin nosil čaj a koláčky. I když...Ty koláčky radši fakt ne.

Francouzský jazyk - Eh, tady mám jasno. Nejspíš bych byla jediná, kdo by do těchto hodin pravidelně docházel a měl francouzštinu rád, ale... Francis Bonnefoy z Hetálie. 

Český jazyk - Brom Vypravěč z Odkazu Dračích jezdců! Alespoň na literaturu, prosím.

Matematika & Fyzika - Lord Darcia III. z Wolf's Rain. Asi by to však nejspíš bylo dosti tvrdé a děsivé. 

Dějepis - Helena z Havraspáru, Šedá dáma. Dějepis z úst tohoto krásného, ladného ducha musí být zkrátka skvělý.

Zeměpis - Smrť z Úžasné Zeměplochy. Neb kdo by nechtěl tak sympatického učitele, který zná každý kout země?

Biologie - Angela Bylinkářka z Odkazu Dračích jezdců. Ah, byla by perfektní. 

Chemie - Nemůžu si pomoci - James Moriarty by byl hodně zajímavý.

Občanská výchova - Tyrion Lannister, zvaný "Skřet" ze Hry o trůny. Sociální situace z pohledu někoho, kdo má tak ostrý a upřímný jazyk jako Tyrion? Neříkejte dvakrát.

Hudební výchova - Kdokoliv z hobitů či trpaslíků z knih Hobit a Pán Prstenů. Ty opilecké písně musí být nepochybně zábavné. Nebo Zpívající večeře v břiše Zeleného Smrťáka z Jak vycvičit draka (pokud jste nečetli knihu, pak Zpívající večeři neznáte).

Lidi jsou někdy bez chuti,

je třeba soli přidati, 

Dodej soli móóřské

máš z nich jídlo boožské...

Výtvarná výchova - Hmpf, Oromis z Odkazu Dračích jezdců. Moc ráda bych se naučila fairth, hehe. 

Tělesná výchova - Kiba, Kiba z Wolf's Rain! 

Nëya: Já mám naopak dojem, že Kiba by se měl ze školství úplně vyškrtnout.

Artemia: Proč? 

Kiba: Poběžíte tři kilometry tento okruh. Na jeho konci je Ráj! Chcete se tam dostat! BĚŽTE ZA SVÝMI SNY!!!

Nëya: Ovšem radši nechci vědět, co by se dělo, kdyby byl tělocvikář ve stejném kabinetu jako učitel matematiky. A kabinet jazyků... Ehm... To by bylo snad ještě horší...



Tak... Konec. Víte, co to znamená? Že mám za sebou tag, jenž v konečné podobě měl slibovaných 67 otázek. Jen tak na okraj, měl jich někdo v tagu více? Pokud ano, máte můj upřímný soucit. Už nikdy více. 

Nëya: Už nikdy více, jasně. Do doby, než tě někdo zataguje znovu, viď? 


Oh, má dračice je geniální! Bez ní bych málem zapomněla na tu ďábelskou část...

Tedy tagování. 

Duše propadlé zatagování najdete na tomto odkazu.


Tímto je to vše. Dalším článkem bude testoidní slátanina, kterou už mám sepsanou na papíře, a dalším rozhovor.

Mějte krásný zbytek dne.

Artemia & Nëya

Komentáře

ChilliVIP(ANIME!)

Pěkné. Opravdu moc. Stejně jako minule odkládám zdlouhavé zvyšování tvého ega, neboť chci ještě stihnout nějaký ten díl anime.
A jenom, ráda bych ti připomněla (či oznámila), že jsem oficiálně skončila se svým blogem. Nebylo by od věci, kdyby sis to přečetla.
*vzdych* No tak fine, udělám to. Teda možná. Moc na to nevsázej.

ChilliTo se mi líbí 0 To se mi nelíbí

Nový komentář

Přidávání komentářu je povoleno pouze přihlášeným uživatelům. Zaregistruj se a přidej sem svůj komentář.