Violetta At The Dentist
Hra - Violetta At The Dentist
Video se načítá
Chubby Hamster
Hra - Chubby Hamster
Video se načítá
Crystal Flu Doctor
Hra - Crystal Flu Doctor
Video se načítá
Lagoona Blue Hairstyles
Hra - Lagoona Blue Hairstyles
Video se načítá
Sýrový svět
Hra - Sýrový svět
Video se načítá
Winx Club Bloom Dress Up
Hra - Winx Club Bloom Dress Up
Video se načítá
Papa's Bakeria
Hra - Papa's Bakeria
Video se načítá
Avatar Creator
Hra - Avatar Creator
Video se načítá
Basket Ball A New Challenge
Hra - Basket Ball A New Challenge
Video se načítá
Shopaholic Beach Models
Hra - Shopaholic Beach Models
Video se načítá
Hopyon
Hra - Hopyon
Video se načítá
Bounce
Hra - Bounce
Video se načítá
 

Bezva a Šik

Móda

Móda

Šíření módy k spotřebitelům je spojeno s masmédii a prezentací pomocí populárních osobností.

V březnu 2007, zpěvačka Madonna zvýšila prodej zboží H&M o 29% a Sharon Stone v březnu 2006 zvýšila tržby výrobků Dior o 30%.

Móda je známa už od počátku.

 Na počátku 21. století společností proniká názor, že módní značka (firemní logo, název, symbol výrobce) je důležitější než vzhled nebo funkce výrobku.

Georg Simmel nahlíží na módu jako na sociologický projev

Spotřebiteli a médii užívané sousloví „módní diktát“ je termín, kterým je obvykle ve společnosti, tisku a mezi spotřebiteli označována zřejmá nebo jindy neprůkazná tendence vyžadovat určitý vzorec chování spotřebitele a manipulovat společenské preference.

Komentáře

Nový komentář

Přidávání komentářu je povoleno pouze přihlášeným uživatelům. Zaregistruj se a přidej sem svůj komentář.