KagamineRinCZ

TEST - JAKÝ TYP UČITELE BYS BYL/A?

Mě ty testy tak baví XD Takže je tu další a zítra bude taky. Snad se správce stránky nebude zlobit, že mu kradu práci :D 

Tak, pojďme na ten test.


1. CHTĚLO BY SE TI BÝT UČITELEM?


A. Ano, byla by to dobrá práce, hlavně proto, že zahrnuje prázdniny!
B. Možná.
C. Jo! Protože jsem na to ideální typ a myslím, že fakt mám co naučit.
D. Ani náhodou!


2. Kdybys měl/a jít učit, chtěl/a bys učit právě své oblíbené předměty?


A. Bylo by to nejlepší, protože by mě to bavilo, a snad by to pak bavilo i moje studenty
B. Asi nepůjdu učit něco, co nesnáším, no…
C. Jistě! Jen ať každý vidí, proč je to ten nejlepší a nejdůležitější předmět!
D. Je mi to jedno, něco bych odučil/a


3. Dával/a bys hodně domácích úkolů?


A. Určitě bych domácí úkoly někdy dával/a, to ano, nějaké být musí a musí si procvičovat i doma, ale nedával/a bych jich zbytečně moc. Koneckonců, to já to potom budu muset opravovat :D
B. Nedával/a bych žádný
C. Jo! Dával/a bych jich opravdu hodně, jen ať se ti smradi učí!
D. Nějaký bych asi musel/a dávat, že?


4. Přijde za tebou tvůj student a požádá tě, zda mu soukromě vysvětlíš látku z minulé hodiny, protože jí nechápe a nejde mu. Jak zareaguješ?


A. Domluvím se s ním někdy po škole a vše se mu pokusím vysvětlit na nějaké šikovném příkladu
B. Zeptám se, co přesně na tom nechápe, a pak mu asi řeknu, že to nemusí zbytečně hrotit, že se to nějak poddá, až to budeme zítra opakovat
C. Copak nedával pozor? Tak se má víc učit! Nicméně…pokud mě požádá dost slušně, zkusím mu to znova vysvětlit
D. Pošlu ho do háje, moje pracovní doba končí a ve svém volnu nikoho učit nebudu


5. Právě vysvětluješ novou látku, ale skupinka studentů se hlasitě baví a nedávají pozor. Co uděláš?


A. Požádám je, aby se bavit přestali, protože je hodina. Když s tím nepřestanou, zkusím je zaměstnat nějakou chytrou otázkou, když ani to nepomůže, pak mi asi nezbude, než je zabavit tak, že je vyvolám k tabuli
B. Zkusím je napomenout, aby se nebavili, ale děti jsou dnes drzé, nevím, jak jim v tom zabránit
C. Bude se psát test. Přepadovka pro celou třídu
D. Když se nebaví tak nahlas, aby to rušilo celou hodinu, nechám je, je to jejich problém, když budou dělat moc velký rámus, pošlu je za dveře


6. Právě jsi opravil/a písemky a skoro celá třída má čtyřky a pětky. Co teď?


A. Zřejmě se někde stala chyba a třída látku nepochopila nebo je nezaujala. Informuji třídu o špatném výsledku, vše si spolu pečlivě zopakujeme, ujistím se, že tomu rozumí, a pak si všichni, kteří dopadli špatně, napíší opravu
B. Příště dám lehčí test
C. Seřvu celou třídu, že se neučili, a další den budeme psát test znova
D. To se někdy stane, že třída dopadne špatně


7. Přijde za tebou student, že ho spolužáci šikanují. Jak budeš reagovat?


A. Vyslechnu ho, zeptám se, o co jde, a pak si zkusím se šikanátory v soukromí promluvit a říct jim, že z toho mohou mít problém, a že bude muset informovat jejich rodiče, pokud to neustane. Vše ale udělám tak, aby z toho šikanovaný měl co možná nejmenší další problémy
B. Je mi to líto, ale co s tím nadělám? Když šikanátory napomenu, bude to pro něj jen horší. Asi mu řeknu, ať si jich prostě nevšímá, že přestanou
C. Před celou třídou šikanátory konfrontuji s tím, co dělají
D. Děcka se melou a hádají pořád. Do toho jim zasahovat nebudu, pokud se nejedná o ohrožení na zdraví


8. Bude tvou hodinu vždy končit zvonění nebo budeš přetahovat do přestávek?


A. Cíleně nebudu nikdy přetahovat zvonění, když ale něco nestihnu doříct nebo do vysvětlit, třídě se omluvím, a pak pojedeme chvíli přes přestávku, jen než dořeknu to nejnutnější
B. Nebudu přetahovat přestávky.
C. Hodinu končím já, ne zvonek!
D. Zvoní? Super, tak to mi taky začíná přestávka!


9. Jakým stylem budeš vysvětlovat látku?


A. Budu se řídit tím, co říkal už Komenský. Od jednoduchého k těžšímu, budu se snažit jí pro studenty udělat zajímavou a budeme vše pravidelně opakovat
B. Tak, aby to všichni měli šanci pochopit a zvládnout. Jsou teprve ve škole a učí se to, nebudu od nich očekávat to samé, co od sebe
C. Hezky rychle, ať toho stihneme co nejvíc a jasně a srozumitelně, ovšem bude toho hodně
D. Pojedu podle tabulek a toho, co za dané pololetí nebo rok stihnout mám


10. Jak zareaguješ, když někdo zapomene domácí úkol?


A. To se může stát, nicméně nechci, aby se to stávalo pořád, takže se studenty uzavřu obvyklou dohodu, dva zapomenuté úkoly za pololetí pochopím, za třetí zapomenutá už bude nějaký postih
B. Tak…to se stává. Nebudu to moc řešit, maximálně mi to bude líto, když se to bude opakovat
C. Za pět!
D. Nebudu se tím moc zabývat, ale vzpomenu si na to, až se budu rozhodovat ohledně známek

.

.

.

.

.

.

.¨.

.

.

.

.VÝSLEDKY:

A. IDEÁLNÍ UČITEL.

Byl/a bys ten typ dokonalého učitele, který si umí získat přirozený respekt a studenti ho mají rádi. Učitel, který hodně naučí, aniž by musel být zbytečně tvrdý, a kterého mají studenti rádi, i když jim u něj neprojde úplně všechno. Učitel, který svou látku vysvětluje se zájmem a chutí, protože by tě to bavilo

B. UČITEL, U KTERÉHO VŠECHNO PROJDE

Dle výsledku v testu bys byl/a ten typ učitele, u kterého studentům projde prakticky všechno, a který si neumí moc sjednat respekt a pořádek, protože je až moc měkký, nechce nikoho trestat, chce se všemi dobře vycházet, ale nechá si studenty trochu skákat po hlavě

C. VELMI PŘÍSNÝ UČITEL

U tebe by studentům jen tak něco neprošlo. Vyžadoval/a bys pořádek, kázeň a dobré výsledky. Jakékoli pochybení trestáš a očekáváš, že vše bude šlapat jako hodiny, Se zlobivci a flákači si umíš poradit to ano, ale tví studenti by se tě tak trochu báli

D. UČITEL ,,MOUCHY SNĚZTE SI MĚ."

Podle výsledku testu by z tebe byl takový ten učitel, kterému je to vlastně fuk. Který učí jen ze setrvačnosti nebo proto, že se mu nechce hledat jinou práci
 Odučíš si svoje a pak honem domů. O studenty, jejich výsledky ani probíranou látku se moc nezajímáš.

Nový komentář

Přidávání komentářu je povoleno pouze přihlášeným uživatelům. Zaregistruj se a přidej sem svůj komentář.