KagamineRinCZ

TYPY ZÁKAZNÍKŮ V KAVÁRNĚ

Už jsem dělala článek na typy učitelů a typy spolužáků, tak se dnes pojďme zasmát nad typy zákazníků, na které může narazit nebohý brigádník v kavárně

Nebudeme to okecávat, a jdeme na ně! Schválně mi pak napište, zda jste se s nějakým takovým někdy setkali vy nebo zda jste vy nějaký z těchto typů.


,,DÁM SI VŠECHNO.“


Docela v pohodě zákazník, který má vaší kavárnu rád, a utratí v ní velké množství peněz, protože si toho objedná spoustu. Chce kafe, chce džus, chce i pohár, pak to zají zákuskem nebo chlebíčkem…a následně prosí o klíč k wc :D

NEROZHODNÝ.


Půl hodiny stojí před vitrínou, a přemýšlí, co si dá. A běda, jak je na výběr z více druhů zmrzliny. Pak se začne ptát, co mu doporučíme, případně mu musíme dát ochutnat, pak se teda konečně vymáčkne, co by si dal, a následně dodává: ,, Nebo ne, počkejte, dám si vlastně radši tohle…nebo ne, tohle!“

FRFŇA

Opak prvního typu. Opět se dlouho rozhoduje, nic mu není dost dobré, a nakonec si nedá nic, a jde jinam nebo si teda něco vybere, u toho vybírání vypadá, jako by lámal kamení, a nakonec stejně není moc spokojený.

JEJÍ VELIČENSTVO


Otravná zákaznice, která vás požádá o vyleštěnější skleničku, menší lžičku a o to, abyste jí ještě jednou přetřeli stolek, protože se dostatečně neleskne. Také očekává, že jí obsloužíte jako první, a že u ní budete co chvíli stát, jestli něco nepotřebuje.

STRÝČEK SMILE


Obvykle starší pán ve středním věku, který je vlastně v pohodě, ale ke konci směny může být trochu otravný, protože si chce povídat, a má na vás poznámky, pokud se podle něj dost neusmíváte, což může být někdy na konci směny těžké.

UŘVANÁ RODINKA


Dalším komplexním typem zákazníka je maminka se dvěma a více uřvanými dětmi, které pořád pokřikují, že chcou to a ono, maminka říká ne, to už vám stačilo, děcka začnou brečet, tak jim buď vynadá nebo jim to nakonec objedná. Udělají velký nepořádek, dělají hluk, a všichni si oddychnou, když konečně vypadnou

NEVIDITELNÝ


Ten typ zákazníka, který se v tichosti zašije někam do rohu, a vy o něm ani nevíte. Skoro byste na něj až zapomněli, dokud se sám neozve. Následně máte trochu výčitky, když se ho ptáte, zda je vše v pořádku, protože máte pocit, že ho tím otravujete ( což je pochopitelné, ale vaše práce je holt vaše práce)

KRITIK

,, Ta zmrzlina je moc studená. Ten indiánek je moc sladkej. To kafe je moc horký. Ten talíř je nepraktickej. Ta obsluha je moc pomalá!“

Ano, tenhle typ zákazníka není nikdy s ničím spokojený, pořád mu něco vadí, a na všechno si stěžuje.

ZLATO


Klasický, bezproblémový, zákazník, který jen jde na kafe nebo na něco dobrého, v klidu si objedná, zaplatí, posedí a jde.

Nový komentář

Přidávání komentářu je povoleno pouze přihlášeným uživatelům. Zaregistruj se a přidej sem svůj komentář.