Zatím ještě netuším

Blog???

Blogování ano či ne? 

V této době je na internetu skoro každý a tráví tam spoustu času a proč také ne když nám dodává tolik možností. Spoustu lidí však v poslední zakládají diskuze o tom,že blogování už není to co dřív a že klasické blogy stále častěji končí. Je blogování ještě v modě? 

Nejprve by jsme si měli blog rozdělit podle typů :

1. Osobní blogy - autoři píši blog ve svém volném čase a mají ho jako takový koníček. Píší o recenzích na filmy či seriály co viděli, jídle,výletech prakticky o čemkoliv co je zajmávé a zrovna se naskytne. 

2.Profesionální blogy - autoři se svýma blogama přímo živý. Takže výše jejich platu "závisí" na vaších komentářích. :) 

3.Firemní blogy - slouží spíše jako podpora jeho jiného podníkání.

Osobní blog 

Zde je třeba řící,že čtenáři mají opravdu pravdu v tom,že těchoto stránek stále ubývá. Boom blogování,bylo u nás před 3-4 lety a dnes je už opravdu minulostí. Blogy,které byli populární jejich majtelé opustili nebo došlo k velké ztrátě čtenářů. Nejčastěji majitelé odcházejí,protože se jim změnili životní situace a nebo jen nemají už tolik času. Přeci jenom napsat kvalitní blog není tak lehké a už vůbec časově či graficky. Doby,kdy čtenáři nedočkavě čekali na nový článek je nejspíš už pryč,ale není to,protože by nechtěli už dále číst,co má jejich oblíbený bloger na srdci.

Tuto vinu dávám spíše jiným rozvinutějším sociálním sítím. Málokdo,chce dneska číst obsáhlejší články .Drtivý počet lidí je dnes na facebooku,intagramu,či jinde a když je nějaký článek už na tolik zaujme  stači na něj kliknout a přečíst si ho a ne složitě vyhledávát na blogách.

Také spoustu lidí je dnes na smartphonech a sledují tyto stránky,bohužel ty nejsou zcela uzpůsobený ke čtení dlouhých stránek a nahrávání mnoho fotografií.

Pokud máte svůj blog a nechte se ho jen tak lehce vzdát jděte na nějakou rozvinutější webovou stránku např. Facebook a sdílejte soje články klidně i vícekrát. Pomůže když bude sdílet i související odkazy. Snažte se na komunikovat se čtenáři a pokoušet se rozvíjet své články nebo je různě vylepšovat,aby se čtenářům lépe četli. Také není od věci sehnat od vašich stálých čtenářů si jejich email nebo gmail nebo nějaký kontakt kde je můžete informovat o vydání článku,přeci jenom myslet si,že čtenáři sami přijdou,protože články vydáváte pravidelně je vcelku pošetilé. 

                                                                     Profesionální blog

I tady se setkáváme s podobnou situací jako u osobních blogů. Lidé jsou více na Facebooku,Instagramu,Snapchatu...než,aby chodili k vám na pravidelné články. Platí tedy stejné doporučení snažte se nasbírat jejich kontakty a o všem je informujte.

Zde se však vyvinul nový hit.Jelikož lidé málo čtou články na interned. spoustů "profi blogerů" zkouší nové média jak získat zpět své čtenáře. Nejčastěji točí videa a nebo podcasty. Přeci videa vládnout světu! Příkladem jsou youtubeři na youtube. Přiznejte se! kdo dnes nemá své oblíbené youtubery a nežadoní po jejich nových tričkách či nárámcích a s obrovským nadčením nesledujete jejich nová videa a nejezdíte na různé akce pořádané youtubery. Kdo zvás by je sledovat,kdyby například jen psali blogy a netočili? Je to normální,že lidi už dnes baví více sledování videí nebž čtení několika stránek hustého písma. Video je prostě nový způsob blogu. Zkuste tedy místo dlouhého psaní i točit. 

Firemní blog

Píšeme ho proto,že chce podpořit svoje podnikání. Píšeme je proto,že se snážíme vaším budoucím i stávajícím zákazníkům pomoci. Z mého pohledu se zde nemusíme bát nových trendů. (např. video) Jde totiž o to,aby si vás nový potenciální zákaznici všimli třeba přes vyhledáváče. Např. se snaží najít řešení na svůj problém a z vyhledávače jim vyjedou vaše stránky.Tímto především zaujmete a bude se snažit najít další informace o vás....zapíše se do vašeho newsletteru atd.

Proto má stále smysl psát články. Nemusíte se zrovna nazývat " blog",prostě budete stránka kde lidé budou nacházet užitečné rady,nápady... Tyto stránky jsou hodně vyhledadatelné. Pomocí toho dosáhnete vytoužených pozic vašeho businessu.

Také můžete využit např. točení videí a tak oslovit více především mladých lidí. Nebo je konkrétně kontaktovat např. třeba na facebooku,je dosti velká pravděpodobnost,že tam budou.



Tedy můžeme říct,že blogování není passé,jen se dějí určité změny a těm se musíme přizpůsobit. Poize tak si udržíte své čtenáře a budete úspěšnými blogery. 

Blogujte dál a snažte se být co nejlepšími. :)

-----------------------------------------------------------------------poznámky------------------------------------------------- 

Podcasty - zvukové nahrávky

Na tomto serveru se najde především lidé,kteří se zabývají osboním blogem a tak blogujte dál a snažte se dosáhnout svých vysněných cílů,zdokonalujte se a nenechte se zaskočit komentáři,které nepějí jen samou chválu,ale zkuste se z nich spíše poučit a příště už takové komentáře rozhodně číst nebude. Nezapomeňte,že každý slavný začínal od nuly a cesta nebyla bez překážek. To je život! :)

 

Snažila jsem se najít něco zajmavého,co by šlo ode mě a nebyli toho už plné stránky,jelikož je tento blog tady dáse říct vcelku "novika" rychle se uchytil spoutu lidí začalo blogovat ať už něco zajmavého tak i samé blbosti i u mě né každý blog je pro každého. Sice zas není moc dlouhy,ale koho by to bavilo číst? :) :/ Není to sice video či podcast nebo hotový hit obrázků,ale zamyslete se je důležité zde mít obrázky?? 

                                                                                                                                   Aténa 

                                                              






Nový komentář

Přidávání komentářu je povoleno pouze přihlášeným uživatelům. Zaregistruj se a přidej sem svůj komentář.