Žebříček nejlépe hodnocených seriálů....
Ahoj!
Zdravím všechny co to čtete :)
Minule jsem psala pár vtipů ( moc děkuji všem co mi řekli svůj názor :D)
A dneska jsem se rozhodla pro vás sestavit žebříček nejoblíbenějších seriálu - nejsou hodnoceny mnou, ale "lidstvem" :)))))) Já tedy osobně dávám přednost seriálům ( nebo víc dílným filmům ), Nenávidim ten pocit když se mi líbí jeden film a líbí se mi natolik že si ho musim pouštět pořád dokola, a není více dílů- proto seriály....
ŽEBŘÍČEK NEOBLÍBENĚJŠÍCH SERIÁLŮ:
1. Narcos ( 2015 ) 95,5 %
2. Zázračná planeta ( 2006 ) 95,0 %
3. Bratrstvo neohrožených ( 2001 ) 93,6 %
4. Simpsonovi ( 1989 ) 92,9 %
5. Život ( 2009 ) 92,7 %
6. Afrika ( 2013 ) 93,0 %
7. Sherlock ( 2010 ) 91,9 %
8. Hra o trůny ( 2011 ) 91,9 %
9. Domek z karet ( 2013 ) 91,9 %
10. Perníkový táta ( 2008 ) 91,6 %
11. Temný případ ( 2014 ) 91,5 %
12. Apokalypsa : 2. světová válka 91,4 %
13. Byl jednou jeden život 91,2 %
14. Mr. Bean (1990 ) 91,2 %
15. Zmrzlá planeta ( 2011 ) 91,1 %
16. Trabantem Jižní Amerikou ( 2014 ) 91,1 %
17. Mocné síly planety Země ( 2007 ) 90,9 %
18. Fargo ( 2014 ) 90,7 %
19. Živá planeta ( 1984 ) 90,3 %
20. Hitlerovy muži ( 1996 ) 90,0 %
Tak to by bylo vše. Já doufám že jste našli svůj oblíbený seriál - co v nejvyšší příčce. Nebo alespoň že jste se z toho něco dozvěděli. Také můžete napsat do komentů jaký máte seriál nejraději vy. Já například: Simpsonovi, Futurama, Teorie velkého třesku, Mr. Bean, Svatby v Benátkách- než skončili :( , Jak jsem poznal Vaši matku....
Také budu ráda za každý koment či plusko.....
Mějte se hezky :)
Komentáře
Lila_LP(ANIME!)
Mohla by jsi využívat zlepšení písma, moc se v tom nevyznám
DarkMissEliss(Nemáme rádi školu,zvířátk...)
Lila_LP: Díky, nějak to napravím
Camča(koně pejsci a kočky)
simpsonovi jsou nej!
kopretinka02(grafika, youtube a zábav...)
Já miluji Arrow a Útěk z vězení ♥
Anka B.
Já osobně totálně zbožňuju Sherlocka, Doctora Who, My Little Pony, fajn jsou podle mě i třeba Star Trek, The Big Bang Theory, Agents of S.H.I.E.L.D. nebo ta Futurama