Recenze na knihu, kterou nedočtu!

Aktuální názor na knihu zde!

Ahoj, je tu zase recenze, ale poprvé na knihu, kterou jsem nedočetla.

Název: Princezniny deníky

Autor: Meg Cabotová

Rok vydání: 2001

Postavy: Mia, táta, máma, babička, Lilly, Michael, Josh, Lana atd.

Popis: Mia Thermopolisová je normální americká čtrnáctiletá dívka. Má stejné starosti jako ostatní děvčata v jejím věku — propadá z matiky, její matka chodí s jejím učitelem, je nešťastně zamilovaná, a pořád jí ne a ne narůst prsa. Jako by toho už tak nebylo dost, dozvídá se najednou zničehonic, že je princezna a dědička trůnu malého evropského knížectví. A teď jí teprve začínají problémy. Jak má tuto skutečnost utajit před svými kamarádkami, když jí do školy vozí limuzínou osobní ochranka a po vyučování musí brát hodiny princeznování u panovačné Grandmére? Proč nemůže být prostě zase jenom obyčejná Mia? K překvapení všech — a nejvíce jí samé — se ale ukáže, že Mia je pro roli princezny jako stvořená.

Můj názor: Ani nevím proč, ale tuhle knihu prostě nezvládnu dočíst. Viděla jsem film, který podle ní vznikl. Kromě toho, že pohřbil Miiného tátu, což od filmařů nebylo moc hezké, byl to úžasná film! Byl takový milý a vtipný zatímco knížka (dostala jsem se něco před půlku) byla suchá, nudná a pubertální. Prostě mi tam chyběla ta akce... Mě zajímají královské rodiny a já bych osobně byla ráda být princeznou. Zatím zůstanu u filmu. Přečetla jsem jednou omylem poslední díl, který byl o Miině nevlastní sestře a ten byl docela fajn (Princezna školou povinná) a nebyl tak nudný. Kniha byla dobrá jako dívčí román, ale to princeznování tam snad neměli ani plést. Nevím jak popsat tuhle knížku jedním slovem, asi bych volila - divná. Možná se k tomu za dva, za tři roky vrátím, ale teď si odpočinu u staré dobré klasiky, kterou už jsem četla, ale stále se drží na špičce mých oblíbených knih Děti z Bullerbinu.

Mějte se hezky, čau!