MyMagicWorld

Nový film Kráska a zvíře (recenze)

Ahoj! Dnes bych se chtěla věnovat novému filmu Kráska a zvíře. Dnes jsem na tom byla v kině a moc se mi to líbilo.

Trailer:

Popis: V hrané adaptaci animované klasiky Kráska a zvíře společnosti Disney, jež je ohromující filmovou oslavou jednoho z nejpopulárnějších příběhů vůbec, velkolepým způsobem ožívají příběh a postavy, které diváci znají a zbožňují. Kráska a zvíře popisuje pozoruhodný příběh Krásky, bystré, krásné a nezávislé mladé dívky, kterou ve svém zámku uvězní děsivé zvíře. Navzdory strachu se spřátelí se zakletým zámeckým služebnictvem a uvědomí si, že se pod obludným zvířecím zevnějškem ukrývá vlídná duše skutečného prince.

Hrají: Emma Watson, Dan Stevens, Luke Evans, Josh Gad, Emma Thompson, Ewan McGregor, Kevin Kline, Gugu Mbatha-Raw, Ian McKellen, Stanley Tucci, Audra McDonald, Nathan Mack, Hattie Morahan, Sonoja Mizuno, Adrian Schiller, Dale Branston, Sophia Brown, Rudi Goodman

Režie: Bill Condon

Názor: Celé prostředí bylo takové ,,propracované" vesnička, zámek i les. Líbil se mi tam Bellin charakter. Byla odvážná, já bych se mnohem víc bála v některých situacích. Hodně se jí podobám, jsem taky takový snílek. Kromě Belle se mi tam taky líbil její tatínek. Byly tam taky moc hezké kostýmy. Jediné, co se mi asi nelíbilo bylo, to, že mělo to zvíře rohy - ani nevím proč - prostě mi tam neseděly.

DOPORUČUJI