Natalka d

Recenze na knihy aneb čtěte knihy

Ahoj!!! Dneska tu pro vás mám recenze na knihy, které byste si mohli v blízké době koupit nebo přečíst. Jsou to knihy, které jsem přečetla, takže vycházím ze svého názoru. Už tedy nebudu zdržovat a můžeme začít.

Zůstaň se mnou

Anglický originál If I stay byl vydán v Newyorku.

Přeložila: Květa Palowská

Hlavní postavy:Adam, Mia, Miin brácha Teddy, matka Mii a Teddyho, otec Mii a Teddyho

Děj: Mie je sedmnáct, žije si klidný život se svojí rodinou a svým přítelem Adamem. Jednoho dne Mia pojede autem s rodiči a bráchou, budou mít autonehodu a tak je odvezou záchranáři do nemocnice. Rodiče i její brácha zemřou. Miu navštěvují různí příbuzní a Mia vzpomíná, co krásného ve svém životě zažila. Má si vybrat zda chce žít a lékaři jí budou léčit nebo zda chce odpojit od strojů a zemřít. Jak to nakonec dopadne se dozvíte v knize.

Praha Záhadná A TAJEMNÁ

Napsali:  Petr David a Vladimír Soukup

Fotografie: Petr David ml.,Martin Hurin a Petr Ludvík

O čem je kniha: Chcete se dozvědět historii různých Pražských míst? Znát náš nejcennější poklad, naši nejděsivější sochu, zjistit zda se podařilo vyrobit zlato a plno dalšího? Pokud ano, tak si nezapomeňte přečíst tuhle knihu.

Bára krotí Ameriku

Napsala: Milena Durková

Hlavní postavy: Bára, bratr Standa,sestřenice Marcela,bratranec Ivoš, teta Sylva, Bářiny a Standovi rodiče

Děj: Ivoš a Marcela přijedou k Báře domů na prázdniny. Teta Sylva je v Americe. Děti si spolu moc nerozumí, ale nakonec se spřátelí. Bára už je velká slečna a proto se teta Sylva rozhodne, že pojede s ní a s Marcelou do Ameriky, ze začátku nechce, ale kamarádky ji přesvědčí, aby jela. Bára si to teda rozmyslí a jede s nimi. V Americe se naučí pořádně anglicky a najde novou kamarádku ze Skotska, která umí anglicky, ale nechce to přiznat učitelům a tak neplní úkoly. Dokáže ji Bára přesvědčit, aby se přiznala a učila se normálně jako ostatní? To se dozvíte, když si knihu přečtete.

Holky, jak to funguje? Příručka přežití pro puberťáky  Kluci, jak to funguje? Příručka přežití pro puberťáky

Vydalo: nakladatelství Pikola

O čem kniha je: Řešíš pořád nějaké problémy a nikdo to s tebou nechce rozebírat pořád dokola? A jsi v pubertě? Pokud ano, tak tohle je přesně kniha pro tebe. Tahle kniha ti pomůže řešit tvé problémy. Například: Jak si poradit s komplexy, Jak reagovat na agresivní chování, Jak se zbavit chlupů, Jak začít s klukem oficiálně chodit a plno dalšího. Z druhé strany jsou i rady pro kluky, občas tam najdeš důležité informace i pro sebe. Například: Jak si vylepšit známky, jak rozlišit otravování od šikany nebo třeba, jak se nenechat vysát videohrami. Knihu doporučuji hlavně těm, co do puberty přišli v blízké době, ale i těm, co v ní už jsou delší dobu, ale ti už něco budou vědět i bez knihy.

Tohle je pro dnešní článek všechno a ahoj!!! Čtěte knihy. Kdyby někdo chtěl můžu s ním udělat rozhovor. Ještě bych vás chtěla poprosit abyste podpořili blogerku Líza44, sice začíná,ale už se snaží a má dobré články. Určitě z ní bude dobrá blogerka,tak vezměte si to nikdo nezačínal a hned na poprvé měl vše dokonalé. A začínající bychom měli podporovat,aby dostali motivaci pokračovat v tom,co dělají. Přece se říká:,, Žádný učený z nebe nespadl."  Tak ji motivujte.